EXIS Interactive prowadzi cykl bezpłatnych szkoleń na temat skuteczności w marketingu internetowym.
EXIS Interactive rozpoczyna nowy cykl bezpłatnych szkoleń poświęconych skuteczności w prowadzeniu marketingu internetowego. Szkolenia mają na celu popularyzowanie zastosowania nowoczesnych technologii informatycznych w marketingu wśród kadry zarządzającej firm sektora MSP.
Program szkoleń jest dostosowany do potrzeb firm sektora MSP (małych i średnich przedsiębiorstw). Tematyka szkolenia:
- Strona internetowa. Badanie użyteczności witryny firmowej.
- Marketing w wyszukiwarce internetowej. SEM i SEO. Program Google Adwords.
- Bezpośredni e-marketing - portale tematyczne i społecznościowe. Edukowanie rynku.
- E-mail marketing. Kontrola skuteczności mailingu elektronicznego. Kanały RSS.
- e-PR. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
Szkolenia prowadzone są przez Jarosława Steglińskiego, Menedżera Projektów w EXIS Interactive i doświadczonego specjalistę ds. marketingu. ?Marketing internetowy stał się ważnym elementem strategii marketingowej. Szczególną wartość ma dla firm sektora MSP ponieważ pozwala im stosunkowo tanio dotrzeć do Klientów. Jednocześnie wiele MSP nadal nie wykorzystuje ogromu możliwości marketingowych, komunikacyjnych i edukacyjnych Internetu - właśnie do tych firm kierujemy nasze szkolenia? ? mówi Jarosław Stegliński.
Ze względu na charakter warsztatowy szkolenia, wykładowca przedstawia przykłady działań e-marketingowych i odpowiada na pytania uczestników.
Szkolenia odbywają się w Łodzi w siedzibie EXIS Interactive. Szkolenia rozpoczynają się o godz. 10:00, czas trwania każdego ze spotkań wynosi 3 godziny. Przewidziane są dwie przerwy kawowe. Szkolenia są bezpłatne.
Plan szkoleń w 2009 r.: 28.04, 26.05, 23.06, 8.09, 13.10, 10.11, 8.12. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i podanie wybranej daty szkolenia.
EXIS Interactive jest firmą o profilu marketingowo-technologicznym, skupioną na tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu. Głównym atutem firmy jest wszechstronna wiedza i doświadczenie z zakresu zastosowania nowych technologii w marketingu i sprzedaży. Firma rozwija oprogramowanie internetowe pod własną marką exis.e-Platforma oraz wdraża i integruje rozwiązania innych producentów. Oferuje szeroki zakres usług w obszarach marketingu zintegrowanego - interaktywnego i tradycyjnego.