Informujemy o zakończeniu prac wdrożeniowych i dostosowaniu funkcjonalności e-sklepu B2B dla światowego lidera produkcji zestawów antenowych wysokiej klasy. Firma Corab Sp. z o.o. posiada blisko 24 letnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży specjalistycznego sprzętu antenowego. Zajmuje znaczącą pozycję na światowych rynkach.

 

Oferta firmy Corab jest bardzo bogata i zawiera innowacyjene produkty, zawierające najnowocześniejsze podzespoły. Wdrożenie e-sklepu jest odzwierciedleniem zaangażowania firmy w budowanie przewagi konkurencyjnej. Powstała platforma miała być odzwierciedleniem wysokiej jakości obsługi firmy Corab wypracowanej przez lata.

Dla naszego klienta wdrożyliśmy system wspierający sprzedaż -e-sklepu. Usługi oferowane przez Corab polegają na kompletowaniu, pośrednictwie i dostawach sprzętu do kompleksowych projektów. Jest to skomplikowany proces dlatego platforma musi wspierać marketing, obsługę przed i po sprzedaży, logistykę, komunikację i obieg dokumentów. Główną wartością jaką kieruje się firma Corab Sp. z o.o. w obsłudze klientów jest dbałość o relacje biznesowe i stosowanie .

Oczekiwane przez klienta funkcjonalności stanowiły: prostota zamówień, możliwość wyboru cech sprzętu i maksymalne skrócenie procesu logistycznego. Zastosowanie nowoczesnego sklepu internetowego B2B umożliwa obsługę zagranicznych klientów oraz możliwość elektronicznej wymiany dokumentów. Dzięki histori transakcji proces jest bezpieczniejszy dla składających zamówienia i zwiększa wiarygodność firmy Corab w oczach partnerów.
 

 

Integracja e-sklepu z Boss Prestiż oferuje:

Komfort współpracy dystrybutorów i klientów

  • Udostępnianie informacji partnerom o stanach magazynowych wraz z indywidualnie ustalonymi cenami sprzedaży.
  • Otwartość na współpracę z partnerami nieposiadającymi oprogramowania Boss Prestiż, możliwość łatwego dołączenia kolejnych użytkowników.
  • Podgląd: limitu kupieckiego, całej historii zamówień, dokumentów sprzedaży, stanu i historii rozliczeń.
  • Definiowanie i zapewnienie właściwego poziomu dostępności e-sklepu dla decydentów i pracowników klienta przez samodzielne ustalenie uprawnień do wykonywania i zatwierdzania zakupów.
  • Możliwość niezależnego od Boss Prestiż zgłaszania reklamacji przez odbiorców dzięki panelowi reklamacji.
  • Wysyłka potwierdzeń zamówień: wstępnego, drugiego o realizacji, trzeciego zakończeniu i wystawieniu faktury VAT.
  • Możliwość samodzielnego wydruku ważnych dokumentów związanych z transakcją zamówień i faktur w formacie *.pdf.
  • Możliwość pobrania faktur VAT za pomocą EDI ( Elektronicznej Wymiany Danych) bez konieczności ciągłego wprowadzania tych samych informacji.

 

Zwiększenie zasięgu firmy

 

  • Obsługa firm, odbiorców posiadających wiele oddziałów przy oddzielnych uprawnieniach dla centrali (dostępie do wszystkich dokumentów) i oddziału (dostępie tylko do swoich dokumentów).
  • Możliwość wyboru jednego z wielu miejsc dostawy, najbliższego magazynu do odbioru.
  • Wielojęzyczność - wersja polska lub angielska, kolejne wersje językowe w przygotowaniu.

 

Optymalizacja sprzedaży

  • Zbieranie zamówień na towary których jeszcze nie ma w magazynie, kontraktowanie
  • Przeglądanie oferty Operatora systemu, oraz możliwość składania zamówień bezpośrednio z e-sklepu (bez konieczności integracji z systemem zarządzania)
  • Możliwość tworzenia przez Operatora dokumentów i obsługa zwrotów bezpośrednio w portalu B2B.
  • Integracja z płatnościami: Przelewy 24, PayU.
  • Prędkość działania przy wyszukiwaniu produktów (tak jak w systemie Boss Prestiż), przeglądaniu oferty, składaniu zamówień, pobieraniu danych.
  • Możliwość filtrowania przez klienta jednym przyciskiem produktów dostępnych w magazynie głównym.
  • Możliwość wyjścia klienta z zamówienia bez konieczności jego zamykania i przesyłania do systemu Operatora, umożliwiająca spokojne przeglądanie stanów magazynowych.
  • Możliwość wysłania przez klienta zapytania o lepszą cenę na dany wyrób.
  • Możliwość uzyskania dodatkowych rabatów dla klienta np: za zakup pełnych opakowań zbiorczych, za wartość zamówienia, za zakup wartościowy produktów danego producenta lub płatność gotówkową.

 

Sprawne zarządzanie sprzedażą.

  • Otwartość sytemu na wprowadzenie nowych zasad: polityki cenowej firmy, promocji lub stosowania dobrych zwyczajów kupieckich
  • Zarządzanie wyglądem: boxy promocja, wyprzedaż, nowości, najczęściej kupowane i możliwość edycji niezależnie od promocji w Boss Prestiż.
  • Możliwość tworzenia oferty w koszyku i dodawania narzutu i druku - np. przetargi.

Aktualizacja stanów magazynowych, nowych produktów i cen min. dobowa.

  • Transferowanie kartotek towarów pomiędzy elementami systemu.  
  • Wygoda w zarządzaniu sprzedażą: definiowaniu promocji, okienek, banerów, pozycji produktu na stronie etc.
  • Zakładanie kategorii w B2B - jeden produkt może być w kilku kategoriach.
  • Możliwość dodawani produktów do koszyka bezpośrednio z listy towarów.
  • Możliwość dodawani przez Operatora plików do pobrania.
  • Funkcja sprawdzania częstotliwości logowania poszczególnych klientów i ilości składnych przez nich zamówień.
  • Import zdjęć i opisów produktów.
  • Konta grupowe kilku użytkowników z jednej firmy

 

Lepsza komunikacja wewnątrz i na zewnątrz firmy

 

  • Tworzenie Zamówień od odbiorców, podgląd realizacji.
  • Dostęp po stronie klienta do fv, zamówień i rozliczeń.
  • Możliwość podglądu wszystkich parametrów ustawionych dla klienta w Prestiżu np. indywidualnych rabatów, terminów płatności, salda należności, przeterminowań.
  • Możliwość szybkiego filtrowania produktów promocyjnych np. nasza gazetka promocyjna, czyli wszystko tak jak jest w Prestiżu.
  • Możliwość automatycznego informowania klienta o należnościach i limitach, przekroczeniu któregokolwiek z parametrów np. limitu całkowitego, terminu płatności.
  • Możliwość wysyłania przez klienta e-maili z prośbą o zwiększenie kredytu, rabatu na jakąś grupę produktów.

 

Skuteczny zintegrowany marketing

 

  • Prowadzenie programu lojalnościowego, możliwość podglądu punktów zarówno przez Operatora jak i klienta.

B2B wyświetlane w formie katalogu, ceny widoczne dopiero po zalogowaniu.

Funkcjonalność 'inni kupili też'/'nasze hity' / polecamy – wymuszenie pozycji.

Połączenie z programem lojalnościowym w Streamsoft, zliczającym punkty.

Zintegrowany silnik cenowy Platformy B2B i Streamsoft: klient ma swój rabat + umowę + promocje czasowe .

Oznaczanie: pozycji bez prawa zwrotu, produktów ( polecamy, nowości....).

Definiowanie wyglądu karty produktu w panelu administracyjnym.

W kontakcie mapka dojazdu.

Pokazanie klientom ceny hurtowej i swojej ceny zakupu netto dla danego produktu.

  • Automatyczne przenoszenie z Prestiża wielu parametrów: nazw, identyfikatorów, indeksów numer katalogowych, zdjęć, KGO, cen: hurtowych, promocyjną, wyprzedażowych, jednostek miary, stanu dyspozycyjnego, rabatu na ten produkt, nazw producenta, grup asortymentowych, kodów kreskowych, wielkości opakowania zbiorczego.

Możliwość różnego sortowania produktów (nazwa, index, cena, ean, producent, nowość, promocja).

Możliwość dopisywania uwag do poszczególnych produktów i całości zamówienia.

 

Zapewnienie ciągłości pracy i niezawodność w korzystaniu z różnych urządzeń

 

Zapisywanie uwag i zawartości koszyka w locie, możliwość powrócenia np. po godzinie do zamówienia bez komiczności wcześniejszego zapisywania.

Serwis poprawnie wyświetlający się na urządzeniach mobilnych i różnych systemach operacyjnych.

Możliwość wydzielenia bazy danych platformy od bazy ERP i umieszczenie jej na zewnętrznym serwerze zapewnia ciągłości pracy np. składanie zamówień bez względu stan łącza internetowego w centrali Operatora.

Brak uzależnienia od stałego połączenia z bazą danych systemu Streamsoft Prestiż

Bezpieczna praca na bazie firmowej tylko pośrednio – poprzez aplikację wymieniającą niezbędne do działania Platformy dane.

 

 


Aktualności

Chcesz sprawdzić jak działa system?

Jeśli jesteś zainteresowany systemem Prestiż

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Zostaw nam swój numer telefonu lub adres e-mail.